Karta Zgłoszenia

Jednym z dwóch etapów rejestracji jest pobranie, wypełnienie i podpisanie Karty Zgłoszenia, która jest formą umowy. Dane na Karcie Zgłoszenia powinny być zgodne z tymi, które zostały podane przy rejestracji w panelu komunikacyjnym. Na Karcie Zgłoszenia musi znaleźć się podpis osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu oraz pieczęć placówki.

Pełna aktywacja konta Użytkownika następuje po przesłaniu uzupełnionej i podpisanej Karty Zgłoszenia w wersji elektronicznej (w formacie jpg lub pdf) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , podając w tytule wiadomości pełną nazwę placówki. Na tej podstawie w przeciągu 3 dni roboczych Uczestnik otrzyma informację o pełnej aktywacji konta Użytkownika.

Przesłanie Karty Zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zapisów Regulaminu!

 

POBIERZ KARTĘ ZGŁOSZENIA

 

  Wspierając program, wspierasz naturę!

PATRONAT MEDIALNY