Rejestracja krok po kroku
Krok pierwszy:
Uczestnik zgłasza swoje uczestnictwo w programie Odzyskomania wypełniając formularz w panelu rejestracyjnym na stronie www.odzyskomania.pl. Następnie potwierdza zgodność wprowadzonych danych poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany pod adres e-mail podany przy rejestracji.
Na tym etapie Uczestnik może już zalogować się na swoje konto Użytkownika, ale nie ma pełnego dostępu do jego funkcji (np.: zgłaszanie zbiórek, wymiana punktów na nagrody).
Krok drugi:
Kolejnym etapem rejestracji jest pobranie, wypełnienie i podpisanie Karty Zgłoszenia, która jest formą umowy. Dane na Karcie Zgłoszenia powinny być zgodne z tymi, które zostały podane przy rejestracji w panelu komunikacyjnym. Na Karcie Zgłoszenia musi znaleźć się podpis osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu oraz pieczęć placówki.
Pełna aktywacja konta Użytkownika następuje po przesłaniu uzupełnionej i podpisanej Karty Zgłoszenia w wersji elektronicznej (w formacie jpg lub pdf) na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , podając w tytule wiadomości pełną nazwę placówki. Na tej podstawie w przeciągu 3 dni roboczych Uczestnik otrzyma informację o pełnej aktywacji konta Użytkownika.
Przesłanie Karty Zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zapisów Regulaminu.